середа, 5 листопада 2014 р.

ВАРЕНИКИ ДИКАНСЬКІ

Доброго дня, Валентино Іванівно.
 Мене звати Марія. Я редактор культурологічної телепрограми "Коло хати" - це новий проект дніпропетровських журналістів, в якому будуть показуватись найцікавіші та найсмачніші місця з точки зору культури та традицій України.
Звісно, що розпочинаємо ми з серця України - Полтавщини. І оминути Диканьку в цьому випадку просто не можливо.
У Диканьці ми будемо знімати кулінарний сюжет про справжні полтавські галушки та вареники. Ми шукали героя сюжету - господиню, з якою б ми приготували вареники та галушки, і я натрапила на ваші фото, як ви з гостями готуєте вареники. Нам дуже сподобались щирі посмішки людей. Тож, хочу запропонувати вам стати нашою господинею. 
Знімальна група буде у Диканьці у вечорі 28 вересня, десь переночує (зараз ми вирішуємо це питання), і зранку 29 вересня ми б хотіли почати зйомки. Це займе не дуже багато часу.


Дуже прошу вас погодитись!!!)))
Пишіть мені, телефонуйте 
Дякую. Марія К.
Такого листа я отримала на свою пошту.
 Я пристала на пропозицію,  дніпропетровці провели відео та фотозйомку.
 Дивіться, ось декілька фотомоментів.
Користуючись моментом, запрошую до себе на гостину почастувати вареничками і не тільки.  Розпочинаю приймати замовлення на Новоріччя та Різдвяні свята.
 Телефонуйте   066 78 313 26   Валентина Іванівна 



Немає коментарів:

Дописати коментар